Toggle navigation
Zarejestruj się
Strona główna
Program
Program polski
English agenda
Opis warsztatów
BIO
Opłaty
Regulamin
Live
Warsztaty dla nauczycieli i rodziców
pracujących z dziećmi do 3 r.ż.
Warsztaty dla nauczycieli i rodziców
pracujących z dziećmi do 6 r.ż.
Warsztaty dla nauczycieli i rodziców pracujących
z dziećmi. Szkoła podstawowa
Dyrektorzy placówek, Osoby zarządzające
Blok tematyczny wprowadzający
w Świat Montessori dla nauczycieli
Blok tematyczny wprowadzający
w Świat Montessori dla rodziców
Kontakt
Zarejestruj się
UWAGA. KODY DO WYBRANYCH BLOKÓW, BĘDĄ WYSYŁANE PO OTRZYMANIU PŁATNOŚCI W PRZECIĄGU 3 DNI ROBOCZYCH.
Bardzo prosimy o poprawne wpisanie danych do faktury. Nazwy firmy, adresu oraz nip-u.
Rejestracja grupowa
Wybór pakietów
PAKIET 1 (WYBÓR 1 BLOKU TEMATYCZNEGO)
PAKIET 2 (WYBÓR 2 BLOKÓW TEMATYCZNYCH)
PAKIET 3 (WYBÓR 3 BLOKÓW TEMATYCZNYCH)
PAKIET 4 (WYBÓR 4 BLOKÓW TEMATYCZNYCH)
PAKIET 5 - Pakiet wprowadzający w świat Montessori dla nauczycieli
PAKIET 6 - Pakiet wprowadzający w świat Montessori dla rodziców
PAKIET TWÓJ WYBÓR
Dane osobowe
Imię
*
Nazwisko
*
Telefon
*
E-mail
*
Warsztaty
BLOK TEMATYCZNY DLA NAUCZYCIELI I RODZICÓW PRACUJĄCYCH Z DZIEĆMI DO 3 r.ż.
Cena
BLOK TEMATYCZNY DLA NAUCZYCIELI I RODZICÓW PRACUJĄCYCH Z DZIEĆMI DO 6 r.ż.
Cena
BLOK TEMATYCZNY DLA NAUCZYCIELI I RODZICÓW PRACUJĄCYCH Z DZIEĆMI. SZKOŁA PODSTAWOWA
Cena
BLOK TEMATYCZNY DLA DYREKTORÓW PLACÓWEK, OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH
Cena
Warsztaty/wykłady
1. Concept of upbringing for peace in times of globalization. Laura Dupree
Opis
Learn the What, Why, When, Where and How of Montessori’s Wish for a New World through Peace Education. Really, it’s about Dr. Montessori and her Cosmic Education.
Cena
2. Crying Infants and Toddlers. They Need Attention. Laura Dupree
Opis
There’s no need to pull out your hair! Understanding a child’s cry then providing appropriate attention can soothe the child and save your sanity.
Cena
3. Wspieranie autonomii małego dziecka w podejściu dr. Emmi Pikler. Anna Andrykowska
Opis
Dziecko przychodząc na świat posiada swój potencjał i kompetencje. Wnikliwa obserwacja i znajomość rozwoju dziecka pozwalają dostrzec możliwości dziecka
i wspierać je adekwatnie do etapu rozwojowego. Wieloletnie doświadczenie oraz badania Instytutu Pikler nad rozwojem dziecka do 3 roku życia wnoszą szczegółową wiedzę na temat osiągnięć rozwojowych dziecka oraz dynamiki i specyfiki tych procesów. Jednak wspieranie rozwoju autonomii dziecka nie jest oderwane
od postawy wychowawcy. Dr. Pikler dużo miejsca poświęciła szczegółowemu opracowaniu zagadnienia wspierania rozwoju dziecka w szacunku.
Cena
4. The Elements of Handwriting? D'Neil Duffy
Opis
One of the aids that Dr. Montessori gives to young children is to analyze a complex discipline into its elements and introduce each of them at a time when the natural tendency of the child is attracted by it. She did this for writing for instance in which discipline she distinguishes several components.” Mario Montessori: “What About Free Expression?” Communications 3/4 1960. We will explore the components of handwriting as outlined by Maria Montessori and see how the art of writing helps develop the child’s brain
Cena
5. Taniec zgodnie z metodą Montessori. Katarzyna Ustowska
Opis
W jaki sposób taniec może stać się częścią edukacji Montessori? Co wspólnego
ma taniec z życiem we współczesnym świecie? Jak taniec pozwala nam doświadczać i pogłębiać relacje? Jak możemy czerpać inspiracje z otaczającej nas rzeczywistości: otaczających nas dźwięków, kształtów i opowieści? Co, jeśli pomyślimy o nauczycielu tańca jako o przewodniku (ang. guide), a nie o mistrzu? O czym mówi nam równy, jednakowy taniec bardzo różnych osób? Co, jeśli o tańcu pomyślimy jako o procesie twórczym, w którym rozwijamy indywidualną ekspresję i wrażliwość? Czy taniec może stać się narzędziem prowadzącym nas ku pokojowi, wspierając
i doceniając różnorodność? Te pytania poprowadzą nasze myśli i nasz taniec, przedstawiając podejście integrujące taniec z metodą Montessori.
Cena
6. The Role of the Adult and the Prepared Environment in Stimulating Student Motivation. Michael Duffy
Opis
When we have children in our classes who seem to lack motivation, we often find fault in the children before we examine our own roles as teachers and our preparation of the environment. What are some issues to be aware of in those two areas, and what can we do beyond that for those still appearing to be unmotivated?
Cena
7. Classroom Organization/ Organizacja klasy szkolnej w Montessori. Ray McClure
Opis
It has been said that organization is one of the staples of being a successful Montessori teacher. From the prepared environment to assessing and teaching student progress,
we will discuss techniques to better organizing and in turn becoming more successful educators with more successful students.
Cena
8. Zarządzanie zmianą - przygoda czy niewygoda? Agnieszka Barbasiewicz i Julia Dąbrowska
Opis
Rzeczywistość wokół nas zmienia się błyskawicznie, czasem też sami pragniemy coś zmienić. Zmiana to nowe „słowo klucz” do współczesności. Nasze webinarium pomoże Ci zrozumieć czym zmiana jest dla Twoich pracowników
i współpracowników. Opowiemy Ci jak mądrze zarządzać zmianą i tą zaplanowaną i tą nagłą, niespodziewaną, z zewnątrz, czyli kryzysem. Dowiesz się jakie
są psychologiczne mechanizmy reagowania na zmianę, jakie są w trakcie zmiany zadania lidera i jak możesz zaradzić obawom Twoich pracowników.
Poznasz model SCARF i dowiesz się jak zarządzać komunikacją, której podczas kryzysów – nigdy za dużo. Dyrektorów placówek serdecznie zapraszamy
na merytoryczne i pełne konkretów webinarium.
Cena
9. A Holistic Approach to Staff Evaluation and Development. Kathy Leitch
Opis
Join Kathy Leitch as she outlines a respectful and practical approach to staff development. Using each individuals’ strengths, we will personalize the process
of evaluating skills and competencies. Additionally, you will have a plan for addressing expectations and support continued professional growth and improvement. With this plan, your staff will feel empowered, respected, and encouraged.
Cena
10. Edukacja matematyczna dla dzieci najmłodszych. Agnieszka Krawczyk
Cena
11. Preparing the Nest – A Montessori Home for Young Children. Elaine Glier
Opis
In this session we will discuss how to prepare a home where children can learn to become independent and to participate in the family’s daily life. Montessori infant/toddler guides are uniquely trained to mentor parents of young children and we will explore ways to make this possible in a variety of settings.
Cena
12. Independence from Infants through Upper Elementary. Patty Sobelman
Opis
Follow the origins of independence in the youngest of children in an Infant Community. What does this look like? How does independence grow once a child can walk in Toddlers? How do we prepare the environment for the 3-6-year-old so they can develop as an individual? In the second plane of development how do we honor this new child and their need to strike out on their own. Follow us on this journey.
Cena
13. O kręgach naprawczych jako o dialogowej formie radzenia sobie z konfliktami. Tomasz Bagiński
Opis
Podczas warsztatu przedstawię proces Kręgów Naprawczych (Dominica Bartera), który jest prostym sposobem na sytuacje konfliktowe w społeczności. Krótko opowiem o historii i głównych założeniach procesu, przedstawię jego główne kroki i na przykładzie sytuacji konfliktowej zrobię demonstrację jego przebiegu. Na koniec opowiem o przykładach używania KN w polskich szkołach.
Cena
14. What Should we Expect from Elementary Students following a Lesson? Michael Duffy
Opis
Our lessons for elementary students are incomplete if they don’t DO something after the lesson. We have to make sure we are setting the right expectations and giving them space to become auto-educators as Maria Montessori urged us to do. What are some practical ways we can do this?
Cena
15. The Importance of Science Lessons and Experiments in the Lower Elementary Classroom. Tanya Ryskind
Opis
Montessori guides who employ a scientific process using experimentation, discussion, readings, research, and reporting in their classrooms give children more than just content. They give children opportunities to plan, observe, ponder, categorize, and engage their natural curiosity. This workshop will engage participants to think about the importance of their science lessons, experiments, and demonstrations.
Cena
16. Jak zorganizować pracę nauczycieli przedmiotów ścisłych w klasach 4-8. Robert Serafin
Opis
Jak zorganizować pracę nauczycieli przedmiotów ścisłych w klasach 4 - 6:
- kilka słów o dzieciach w tym wieku;
- jaka jest rola nauczyciela Montessori?
- jak współpracować z nauczycielami innych przedmiotów, innych przedmiotów
ścisłych?
- jak zaangażować nauczycieli do projektów, korelacja międzyprzedmiotowa?
Cena
17. Konsultacje. Kathy Leitch
Opis
Podczas konsultacji będzie możliwość połączenia na żywo i zadawania pytań w pokoju programu zoom. Login i hasło, będzie podane po zalogowaniu się kodem dostępowym na warsztat.
Cena
18. The Great work. Paul Epstein
Opis
The phenomenon of false fatigue is well known by students of Dr. Maria Montessori. After working an hour or more, children’s quiet concentration gives way to restless movements. The children may appear as if they are resisting having to take a nap.
But we understand their fatigue is false. The children are instead filled with energy from their concentration. False fatigue is a hallmark of something else: It is a prelude leading children to what Dr. Montessori called their great work. During this presentation, we will explore the great work and how you can better guide a child’s spiritual transformation of impulsive behaviors to normal obedience by choice.
Cena
19. Czym różni się żłobek Montessori od przedszkola Montessori. Katarzyna Hordziejewicz
Opis
Toddler czy infant to nie jest mały przedszkolak to dziecko, które ma zupełnie inny plan na siebie i inne potrzeby. Warto o tym pamiętać, zwłaszcza mając grupę żłobkową przy przedszkolu. Czym się różni żłobek od przedszkola i czego nie przenosić bezpośrednio z grupy starszaków do maluchów. Na co powinien się przygotować nauczyciel kiedy zmienia środowisko swojej pracy. Spotkanie przeznaczone głównie dla nauczycieli pracujących z małymi dziećmi, ale również nauczycielami przedszkolnymi czy osobami myślącymi o otwarciu swojego żłobka działającego według założeń montessoriańskich.
Cena
20. Praca z materiałem kulturowym. Rozwinięcia i materiały podstawowe. Joanna Papierska
Opis
Na tym warsztacie omówimy wybrane pomoce z działów geografia, historia, botanika, zoologia i eksperymenty. Przedstawię sposoby utrwalania wiedzy zaczynając od podstawowej prezentacji aż do pomysłów na rozwinięcia, kończąc na projektach. Wszystkie pomoce i propozycje aktywności są wykorzystywane
i sprawdzone w grupie przedszkolnej, jednak wiele z tych rozwinięć pomoże też dzieciom w wieku szkolnym odkryć poznane już wcześniej pomoce na nowo. Pojawia się również wykorzystywane przeze mnie autorskie piosenki, pomoce
Cena
21. Planowanie pracy nauczyciela – bez planu jak bez głowy. Joanna Maghen
Opis
Na warsztacie przedstawię zasady budowania programu placówki, zaczynając od planu rocznego a kończąc na planie na dany dzień. Przedszkola Montessori prowadzą indywidualny tok nauczania dla każdego dziecka. Jesteśmy w tym bardzo dobrzy a co z zajęciami w grupach? Odpowiemy na pytania: Jak prowadzić zajęcia w kręgu i jaki materiał proponować w dla całej grupy. Z jakich elementów może składać się każde spotkanie? Czym różnią się kręgi poranne od popołudniowych?
Cena
22. Lektura w klasach I-III i rozmowa na trudne tematy z wykorzystaniem książki obrazkowej. Agnieszka Tlaga
Opis
Opowiem o moim do świadczeniu pracy z dziećmi oraz o zarażaniu uczniów pasją do czytania. Nasze przedszkole Skrawek Nieba działa już dwadzieścia lat, a szkoła podstawowa ma pięć lat i każdą z tych placówek wyróżnia m.in. to, że nasze dzieciaki, nauczycieli i rodziców łączy miłość do książek. Dzięki lekturom łatwiej się rozmawia nawet na najtrudniejsze tematy. Pokażę jak wykorzystać książkę obrazkową do wydobywania dziecięcych super mocy, jak przygotować pojedyncze zajęcia oraz cykl spotkań oraz podzielę się przykładami naszych szkolnych działań z książką.
Cena
23. Jak budować materiał historyczny dla klas 1-3 i dlaczego jest on tak ważny? Hanna Buchner
Opis
W programie oficjalnym historia pojawia się dopiero w czwartej klasie, o wiele za późno. Dzieci naturalnie interesują się prawdziwymi historiami o wiele wcześniej. Porozmawiamy o korzyściach, jakie w edukacji kosmicznej daje nauka historii. Pokażę uczestnikom na przykładach, w jaki sposób budować materiał historyczny dla klas 1-3, żeby był dla dzieci pasjonujący i pomógł im w kolejnych latach w starszych klasach. Serdecznie zapraszam.
Cena
24. Jak rozmawiać z rodzicami podczas rekrutacji do przedszkola i żłobka. Julia Janowska
Opis
W trakcie warsztatu uczestnik się dowie, jak opowiadać o pedagogice Montessori rodzicom szukającym przedszkola/ żłobka. Jak przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną. Jak przebić się przez typowe kryteria wyboru przedszkola: wysokość czesnego, wyżywienie i zajęcia dodatkowe. Co możemy zrobić, aby zapisanie do naszej placówki było świadomym wyborem Rodziców.
Cena
25. Community: the Power of Creating a Caring Environment for Adults. Kathy Leitch
Opis
The power of community that we create in Montessori classrooms provides the essential components of a healthy and supportive adult community. We will explore the many ways we can help our adult community (parents and teachers) to participate in a community based on respect, compassion, and professionalism. Implementing the “Montessori Way” throughout our school creates trusting relationships, clear expectations, and a family-friendly culture
Cena
26. Day in the Life of Infant and Toddlers. Laura Dupree
Opis
Well designed daily schedules, appropriate transitions, and regular communication result in strong relationships with parents, teachers, and administrators. Want to learn the secrets? Join this session!
Cena
27. The Young Child’s Work of Practical Life. Part 1. Elaine Glier
Opis
The Montessori Toddler class resembles a home where very young children and their teachers form a happy and healthy community, a place where each person gives and receives for the good of all. This is made possible through the work of practical life – all we do to take care of ourselves, the environment, and each other.
Cena
28. Praca z materiałem dydaktycznym dla całej grupy. Joanna Maghen
Opis
Na warsztacie poddamy pod dyskusję pracę z całą grupą przy użyciu materiału dydaktycznego. Spotkanie z całą grupą są bardzo wartościowe i mogą być pomocne przy tworzeniu spójnego i kompleksowego programu Montessori. Odpowiemy na pytania: Jak to zrobić z grupą mieszaną wiekowo? Jaki materiał używać i jak tworzyć ciekawe lekcje?
Cena
29. Trójkąt Montessori jak planować pracę, żeby dzieci, rodzice i otoczenie działało jak naoliwiona maszyna. Katarzyna Hordziejewicz
Opis
Jak planować pracę, żeby dzieci, rodzice i otoczenie działało jak naoliwiona maszyna. Spotkanie dla nauczycieli wchodzących na montessoriańską ścieżkę. Będziemy rozmawiać o tym jak elementy montessoriańskiego trójkąta powinni funkcjonować, żeby tworzyć wspólnotę. W jaki sposób stawiać granicę, żeby się nie spalić oraz czy konsekwencja w pracy z rodzicami zawsze się sprawdza.
Cena
30. Przepis na montessoriańską zupę – doświadczenia pracy z (bez)szkolnymi dziećmi w Domowym Ośrodku Montessori. Paulina Migdał i Katarzyna Dobrzyńska
Opis
W 2014 roku, po kilku latach doświadczeń pracy w montessoriańskich toddlersach, przedszkolu i szkole, a także roku organizowania zjazdów uczniów edukacji domowej, powstał projekt stworzenia przestrzeni pozaszkolnej dla dzieci i młodzieży, opartej
o filozofię Marii Montessori. Zależało nam na tym, żeby stworzyć niedyrektywne miejsce swobodnego rozwoju i wzrostu, niezależne od zewnętrznych wytycznych
i podstaw programowych. Bezpieczną przestrzeń, w której jest miejsce na próby
i błędy, a życie opiera się na dobrowolności i autentyczności. Podczas prezentacji chcemy podzielić się doświadczeniami i wyzwaniami z tworzenia i prowadzenia miejsca, które opiera się na montessoriańskiej wizji zaufania do dziecka, kompetentnego w swoim rozwoju.
Cena
31. Social/Emotional Development in the Elementary Child. Ray McClure
Opis
Every child will grow and develop at their own pace, but scientific studies show that all children reach physical, cognitive, and social-emotional milestones at each developmental age. Social and emotional development is crucial for the elementary aged child. In this session, we will investigate the thoughts and ideas surrounding the social and emotional development of the elementary aged child.
Cena
32. Focus on Retention/Enrollment. Patty Sobelman
Opis
Which is more important? Well of course a student needs to be enrolled before we can retain them but how much effort are we putting into retention. We will explore how to attract new enrollment whilst focusing on retaining the families we currently have. Did you know that it is cheaper and less time consuming to retain a current family than to enroll a new one?
Cena
33. Konsultacje do wykładu. Kathy Leitch
Opis
Podczas konsultacji będzie możliwość połączenia na żywo i zadawania pytań w pokoju programu zoom. Login i hasło, będzie podane po zalogowaniu się kodem dostępowym na warsztat.
Cena
34. Day in the Life of an Infant and Toddler Child. Teachers perspective. Pines Montessori School Teachers
Opis
Take off your shoes and walk with us through our Infant and Toddler communities as we welcome you into our classrooms. We would love to show you how we nurture our youngest children while we provide them safe place to explore and grow.
Cena
35. The Young Child’s Work of Practical Life. Part 2. Elaine Glier
Opis
The Montessori Toddler class resembles a home where very young children and their teachers form a happy and healthy community, a place where each person gives and receives for the good of all. This is made possible through the work of practical life – all we do to take care of ourselves, the environment, and each other.
Cena
36. Zaawansowane ćwiczenia z życia codziennego. Co wprowadzać do klasy w drugiej połowie roku? Agnieszka Kurek-Zasacka
Opis
Życie codzienne to nie tylko link między domem a przedszkolem czy ćwiczenie małej motoryki. Na warsztacie skupimy się nad zaproponowaniem indywidualnych ćwiczeń z pieczenia i przygotowania jedzenia. Jest to łatwiejsze niż myślicie.
Cena
37. Konsultacje. Joanna Maghen
Opis
Podczas konsultacji będzie możliwość połączenia na żywo i zadawania pytań w pokoju programu zoom.
Cena
38. The Importance of Geometry in the Elementary Classroom. Ray McClure
Opis
Dr. Maria Montessori wrote that “geometry is part of the development of mankind.” In this session we will look at what Dr. Montessori meant with these words and why this subject is so important for the elementary child.
Cena
39. Day in the Life of a Lower and Upper Elementary Student. Pines Montessori School Teachers
Opis
Gone are the days of sense of order! Welcome to the Second Plane of Development. Follow us through our Lower and Upper Elementary classroom communities. Let us show you how we embrace these students as they take more ownership of their own learning and relationships with their peers.
Cena
40. How to Write a Handbook that Parents Will Read. Patty Sobelman
Opis
We all know that really the only time we read the fine print is when we are mad! That is exactly when our parents are reading our policies in our contracts and handbooks. What would happen if, after reading your handbook they were happy? Let’s explore how to make this happen.
Cena
41. SENS I METODA Zmiana szkoły metodą projektów. Justyna Józefowicz i Hanna Buchner
Opis
Szkoła oparta o pasję, odwagę i zaangażowanie nauczycieli i uczniów. Każdy członek społeczności podejmuje decyzje, współpracuje i uczy się radzić sobie z wyzwaniami. Podstawa programowa to (sic!) przyjaciel. Warsztat o tym, jak i po co bezpiecznie przeprowadzić szkołę na pracę metodą projektów w oparciu o case studies. Opowiemy, w jaki sposób mogą funkcjonować klasy i szkoły Montessori
w starszych klasach. Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli okazję wstępnie zweryfikować, czy metoda projektów uczniowskich pasuje do ich koncepcji szkoły.
Cena
43. THE FAR REACHING BRANCHES OF THE COSMIC CURRICULUM. Ray McClure
Opis
Dr. Montessori coined the term Cosmic Education to describe the work that was to be done through the elementary years. The cosmic curriculum not only outlines the work of elementary, it also forms the basis and foundation of all work through the elementary and adolescence years. In this session we will examine the branches of the cosmic curriculum and how they intertwine to describe Montessori education as a whole.
Cena
44. Driven to Abstraction – The Foundations for Communication and Language. Part 1. Elaine Glier
Opis
According to educational psychologist Dr. Roberta Golinkoff, “Human beings are designed to learn language.” We will discuss how the Montessori language curriculum supports this process throughout infancy and toddlerhood.
Cena
45. Maluszki w domu – czego nauczyły mnie dzieci. Paulina Migdał
Opis
Obserwowanie najmłodszych dzieci, tworzenie przestrzeni umożliwiającej samodzielność, towarzyszenie w zabawie, rozwoju to dla mnie jednym z najpiękniejszych życiowych i zawodowych doświadczeń. Podczas prezentacji podzielę się doświadczeniami wyniesionymi z pracy w grupie toddlers, tworzenia przestrzeni dla dzieci w domu oraz w Domowym Ośrodku Montessori DOM.
Cena
46. Katecheza Dobrego Pasterza – rozwój religijny dziecka w wieku przedszkolnym. Magdalena Kwaśniewska
Opis
Rozwój religijny dziecka w wieku przedszkolnym. Budowanie relacji z Bogiem w pierwszych latach życia dziecka. Na czym polega rola przygotowanego otoczenia. Kim były twórczynie Katechezy Dobrego Pasterza.
Cena
47. Thinking about thinking: What if abstract thinking is a foundation for concrete thinking? Paul Epstein
Opis
Concrete thinking is thought to be the basis for abstract thinking. Young children use materials to see and understand concepts, relationships, and patterns. Then,
as children develop, their maturing brains become capable of abstract thinking. And brain growth for abstract thinking may require some thirty years to complete. So, we believe. But what if concrete understanding and abstract thinking are not related linearly, children first develop concrete thinking and then they develop abstract thinking. What if instead these are interdependent? The purposes for this talk are to change your thinking about thinking. I will summarize research findings about the growth of children’s thinking which suggest how we can newly understand the amazing Montessori materials and the work we do as guides.
Cena
48. Practicing Mindfulness in the Elementary Classroom. Ray McClure
Opis
Dr. Montessori believed that a child’s spiritual development was just as important as their intellectual development. As a result, Peace Education has always been an essential component of a Montessori education. We will explore how mindfulness can be a powerful force in the spiritual development of the child.
Cena
49. Why Create a Culture of Mentoring in the Upper Elementary Classroom? Tanya Ryskind
Opis
Dr. Montessori, in To Educate the Human Potential, writes, "If during this period of social interest and mental acuteness all possibilities of culture are offered to the child, to widen his outlook and ideas of the world, this organization will be formed and will develop; the amount of light a child has acquired in the moral field, and the lofty ideals he has formed, will be used for purposes of social organization at a later stage."This workshop illustrates elements of effective mentoring and the observable indicators of a mentoring culture in a student learning environment.
Cena
50. 61 Years of Montessori Wisdom and Wonderings in Primary. Patty Sobelman
Opis
Primary teachers share and laugh at what has worked, what has not worked and more importantly what they have learned in their combined 61 years of Montessori teaching at the Primary level. They will share how they have grown and how their approach to children has changed over their years of teaching.
Cena
51. Family Events for a Whole Year. Patty Sobelman
Opis
It’s often said that we do not enroll children but rather we enroll the whole family. Here is a look at an entire year of family activities that tie together the work and development of the children with their families and their life at home.
Cena
52. Driven to Abstraction – The Foundations for Communication and Language. Part 2. Elaine Glier
Opis
According to educational psychologist Dr. Roberta Golinkoff, “Human beings are designed to learn language.” We will discuss how the Montessori language curriculum supports this process throughout infancy and toddlerhood.
Cena
53. Prawne aspekty funkcjonowania żłobków. Robert Wilczek
Opis
Podczas panelu zostaną przedstawione informacje nt. obowiązujących form instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, przedstawimy różnice pomiędzy formami opieki, wskażemy jak należy zgodnie z prawem założyć żłobek i klub dziecięcy, omówimy założenia do Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, instytucje Rady Rodziców, systemu emp@tia, przedstawimy jak rodzice mogę zweryfikować czy dana placówka funkcjonuje zgodnie z prawem, na co zwrócić uwagę przy wyborze żłobka lub klubu dziecięcego.
Cena
54. Nauka języka obcego w klasie Montessori. Joanna Maghen
Opis
Na warsztatach omówimy szczegółowo działy: Uczenie przez imersje – za i przeciw tej metody. Zaprezentujemy materiał do wzbogacenia słownictwa, strukturę organizacji zajęć indywidualnych i grupowych. Rozwiążemy dylemat czy, kiedy i jak uczyć obcego alfabetu.
Cena
55. Inner Peace and Joy in Community from Infants through Upper Elementary. Pines Montessori School Teachers
Opis
Building peace in community can look very different from Infants through Upper Elementary but at its very core it is the very much the same. Peace begins with respect. See and feel how respect at every age- between teacher and child and between child and child develops and deepens as they grow.
Cena
56. Teaching Civilizations in the Elementary Classroom. Ray McClure
Opis
We are all members of the human family. Our individual stories lie in the distant past and the understanding of history and that of ancient civilizations allow us to know who we are today. In this session we will discuss the importance of teaching civilizations to the elementary child to guide them on the journey to the discovery of themselves. We will also explore lessons to be given in the study of civilizations.
Cena
57. Psychoedukacja w programie szkolnym Montessori. Emilia Polnau-Wrzesińska
Opis
Uczucia, samoświadomość, życiowe umiejętności, zdolność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, poczucie własnej wartości, radzenie sobie ze stresem, podejmowanie decyzji, empatia, sposób postrzegania siebie samego są niezwykle ważne dla prawidłowego rozwoju psychicznego współczesnego człowieka." Podczas zajęć poruszymy temat jak efektywnie przygotowywać dorastającego człowieka do życia w programie starszych
klas Montessori. Jak konstruować program psychoedukacji, jak go wdrażać, kiedy znaleźć na to czas. Pochylimy się nad dobrymi praktykami i wskazówkami gdzie szukać materiałów w polskich realiach.
Cena
58. Nurturing Yourself and Your Staff in Stressful Times. Patty Sobelman
Opis
How can we recognize the signs and symptoms of stress, burnout, or anxiety in our staff and in ourselves? Let’s look at how to create a culture of resilience, coping, and support in our schools. Because unaddressed stress, anxiety, and burnout have a heavy toll on all of us and the children and families in our school.
Cena
59. Leadership Models to Promote A School Culture of Independence, Solution-Thinking, and Collaboration, Envisioning and Appreciative Inquiry. Tanya Ryskind
Opis
Although Dr. Montessori wrote about the Montessori Guide as one who “must acquire a moral alertness which has not hitherto been demanded by any other system, and this is revealed in her tranquility, patience, charity, and humility. Not words, but virtues, are her main qualifications." (Dr. Maria Montessori, 'The Discovery of the Child', Clio Press Ltd, 151), dynamic school leaders must also embrace a moral alertness. This workshop offers two models that support tranquility, patience, charity, and humility school-wide.
Cena
Zestawienie opłat
Forma płatności
Kliknij w zdjęcie aby wybrać metodę płatności
Przelew bankowy
Płatność on-line (Przelewy24)
Dane do faktury
Rodzaj płatnika
Firma / instytucja
Osoba fizyczna
Nazwa firmy
*
Ulica i numer
*
Kod pocztowy
*
Miejscowość
*
Kraj *
Wybierz
Afganistan
Albania
Algieria
Andora
Angola
Antigua i Barbuda
Arabia Saudyjska
Argentyna
Armenia
Australia
Austria
Azerbejdżan
Bahamy
Bahrajn
Bangladesz
Barbados
Belgia
Belize
Benin
Bhutan
Białoruś
Boliwia
Bośnia i Hercegowina
Botswana
Brazylia
Brunei Darussalam
Burkina Faso
Burundi
Bułgaria
Chile
Chiny
Chorwacja
Cypr
Czad
Czarnogóra
Czechy
Dania
Demokratyczna Republika Konga
Dominika
Dominikana
Dżibuti
Egipt
Ekwador
Erytrea
Estonia
Etiopia
Fidżi
Filipiny
Finlandia
Francja
Gabon
Gambia
Ghana
Grecja
Grenada
Gruzja
Gujana
Gwatemala
Gwinea
Gwinea Równikowa
Gwinea-Bissau
Haiti
Hiszpania
Holandia
Honduras
Indie
Indonezja
Irak
Iran Islamska Republika
Irlandia
Islandia
Izrael
Jamajka
Japonia
Jemen
Jordania
Kambodża
Kamerun
Kanada
Katar
Kazachstan
Kenia
Kirgistan
Kiribati
Kolumbia
Komory
Kongo
Korea Północna
Korea Południowa
Kosowo
Kostaryka
Kuba
Kuwejt
Laos
Lesotho
Liban
Liberia
Libia
Liechtenstein
Litwa
Luksemburg
Macedonia
Madagaskar
Malawi
Malediwy
Malezja
Mali
Malta
Maroko
Mauretania
Mauritius
Meksyk
Mikronezja
Monako
Mongolia
Mozambik
Mołdawia, Republika
Myanmar
Namibia
Nauru
Nepal
Niemcy
Niger
Nigeria
Nikaragua
Norwegia
Nowa Zelandia
Oman
Pakistan
Palau
Panama
Papua Nowa Gwinea
Paragwaj
Peru
Polska
Portugalia
Republika Południowej Afryki
Republika Środkowoafrykańska
Republika Zielonego Przylądka
Rosja
Rumunia
Rwanda
Saint Kitts i Nevis
Saint Lucia
Saint Vincent i Grenadyny
Salwador
Samoa
San Marino
Senegal
Serbia
Seszele
Sierra Leone
Singapur
Somalia
Sri Lanka
Stany Zjednoczone
Suazi
Sudan
Sudan Południowy
Surinam
Syria
Szwajcaria
Szwecja
Słowacja
Słowenia
Tadżykistan
Tajlandia
Tajwan
Tanzania
Timor Wschodni
Togo
Tonga
Trynidad i Tobago
Tunezja
Turcja
Turkmenistan
Tuvalu
Uganda
Ukraina
Urugwaj
Uzbekistan
Vanuatu
Watykan
Węgry
Wenezuela
Wielka Brytania
Wietnam
Wybrzeże Kości Słoniowej
Wyspy Marshalla
Wyspy Salomona
Wyspy Świętego Tomasza i Książęca
Włochy
Zambia
Zimbabwe
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Łotwa
NIP
*
Uwagi
*
Podanie danych osobowych jest niezbędnym warunkiem zapewnienia Pani/Panu udziału w X Międzynarodowej Konferencji Montessori.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Promotion Plus s.c. z siedzibą w Warszawie (02-761), ul. Cypryjska 31, e-mail: promotionplus@promotionplus.com.pl.
Celem przetwarzania przekazanych danych osobowych będzie profesjonalna realizacja usługi konferencyjnej oraz późniejsza możliwość informowania o naszych nowych projektach edukacyjnych – zgodnie z przesłankami określonymi w art. 6 ust. 1 lit. b) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
W celach niezbędnych dla właściwej organizacji udziału w konferencji przekazane dane osobowe będą udostępniane takim odbiorcom, jak: nasi pracownicy, podmioty wspierające, m.in. obsługa finansowa, obsługa informatyczna, usługi hotelowe, usługi logistyczne, współorganizatorzy instytucjonalni i sponsorzy oraz inni odbiorcy danych, jak np. kurierzy.
Nie przekazujemy danych osobowych do podmiotów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
Planujemy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez okres 5 lat od zakończenia roku, w którym doszło do udziału w ostatnim organizowanym przez nas wydarzeniu konferencyjnym.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzamy dane osobowe w sposób naruszający przepisy prawa.
Nie prowadzimy czynności przetwarzania w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, a w szczególności nie poddajemy danych osobowych profilowaniu.
Kolejni uczestnicy
Uczestnik 2
Imię
*
Nazwisko
*
E-mail
*
Potwierdzenia rejestracji
Potwierdzenia rejestracji wyślij:
wszystkie do pierwszego uczestnika
wszystkie do pierwszego uczestnika oraz indywidualnie do pozostałych
do każdego uczestnika indywidualnie
Uczestnik rejestrujący otrzyma elektroniczne potwierdzenia rejestracji wszystkich zgłoszonych uczestników na adres e-mail podany na górze formularza. Dodatkowi uczestnicy nie otrzymają potwierdzenia rejestracji (które może zawierać informacje dotyczące płatności).
Uczestnik rejestrujący otrzyma elektroniczne potwierdzenia rejestracji wszystkich zgłoszonych uczestników na adres e-mail podany na górze formularza. Dodatkowi uczestnicy otrzymają indywidualne potwierdzenie rejestracji na podane adresy e-mail . Uwaga: potwierdzenie rejestracji może zawierać informacje dotyczące płatności.
Każdy z uczestników otrzyma indywidualne potwierdzenie rejestracji na podany adres e-mail. Uwaga: potwierdzenie rejestracji może zawierać informacje dotyczące płatności.
Wyślij zgłoszenie